2013. november 11., hétfő

1. fejezet: Justin Bieber-nek hivjak...

-London! Kelj mar fel az Isten szerelmere! Megint el fogsz kesni az iskolabol.-ordibalta nekem anya mar 4-szer.
Ezt elem at minden reggel mar egy hete (akkor kezdodott az isklola). Nagy nehezen kimasztam eletem szerelme karjai kozul (igen, igen ez az àgyam), majd a furdo fele vettem az iranyt. Megnyitottam a csapot, majd bealltam a meleg viz ala. Elvegeztem a mindennapi teendoimet, es ropke 10 perc utan mar a furdokabin mellett talaltam magam. Elovettem egy elfogadhato ruhaszettet, majd feloltoztem. Hajamat kivasaltam, es feltettem egy halovany sminket. Amint elkeszultem lerohantam a lepcson, a konyhaba véve az iranyt. Mint minden egyes reggel, anya most is keszitett nekem nutellas piritost. Gyorsan megettem a csokis finomsagokat, felkaptam a taskamat a vallamra es elindultam az iskolaba. Mikor atleptem az iskolakapun megpillantottam a legjobb baratnomet, Bella-t, aki mint mindig a megszokott helyen allt. Mindig is utaltam az utat a kaputol a helyunkig. Olyankor ugy erzem, hogy mindenki engem nez, es nevet rajtam. Persze az utobbi nem volt igaz. Lehajtott fejjel megtettem a par metrenyi tavolsagot, majd megoleltem baratnomet.
-Szia London. Hogy telt a hetveged?-kerdezte mosolyogva Bella.
-Nagyon jo volt.Taborban voltam. Neked hogy telt?-kerdeztem vissza.
-Hat nekem eleg atlagosan. Talan az volt a "week end" fenypontja, hogy anyu elvitt vasarolni, de szerintem most menjunk be, mert mindjart becsongetnek.
Elindultunk a bejarat fele, majd fel az osztalyba, lepakoltunk a tulterhelt iskolataskainkat, majd ujra kisetaltunk azon az ajton amin az elobb mentunk be. Celtalanul maszkaltunk a folyoson, amikor meglattam egy szamomra mar ismert fiut. Megalltam a folyoso kozepen, mint egy idiota es elkezdtem gondolkodi, hogy honnan is ismerhetem... Aztan beugrott. O is ott volt a taborban. 
Egyszer csak elkezd ram kancsingatni.


 Felvaltottuk a szerepunket? Mar nem en vagyok az idiota a folyoso kozepen, vagy mi? Par masodperc mulva tudatosult bennem, hogy bamulom. Nem, nem valtottunk szerepet.. Meg mindig en voltam az idiota. Egyszer csak megereztem baratnom konyoket az oldalamba.
-Mit bamulsz ennyire?-suttogta oda a fulemhez.
Sajat magam sem tudtam mit valaszoljak. Csak nem fogom neki azt mondani, hogy az egyik sracot bamulom akinek raadasul meg a nevet sem tudom.. 
-Ne haragudj. Menjunk!-valaszoltam.
Kis "kirandulasunk" utan vissza mentunk az osztalyba, majd elovettuk a felszerelesunket, mert hamarosan kezdodik az ora.
~Tanitas utan~
Egesz nap a titokzatos fiura gondoltam. Mar nem birtam tovabb, megkerestem Bellat, es megkerdeztem tole, hogy ki az a srac.
-Bella!-ertem oda lihegve a sok futastol, a baratnomhoz.
-Szia! Mar midnehol kerestelek..
-Hogy hivjak azt fiut aki magas, szokes-barna haju, mély-barna szemu, es altalaban a mindig a haverjaival van?-kerdeztem hadarva.
-Mivan? Mond kicsit lassabban.
-Tudod a srac a folyoson, akit a szunteben lattunk.
-Az akit olyan feltunoen lestel?-kerdezett O is.
-Chh. Nem.-mondtam szarkasztikusan, amit a baratnom is eszre vett.
-Justin Bieber-nek hivjak...








Sziasztok! Pontosan meg nem tudom, hogy mikor fog felkerulni uj resz, de szerintem olyan 3-4 nap mulva varhato. Addig is kerlek pipazzatok, es komizzatok, tovabba iratkozzatok fel! Meg annyit szeretnek, hogy sajnos minden fejezet ekezet nelkul fog irodni, ugyan is nem magyar a billentyuzetem.. <3

6 megjegyzés:

  1. Miért írsz ékezet nélkül?

    VálaszTörlés
  2. mert francia gepem van.. es azon sajnos nincs ekezet:c De azert remelem igy is olvashato:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem különösen tetszoik:)) Főleg a "mély-barna szemü" kifrjrzés:DD
    xx
    ~Lisa

    VálaszTörlés