2014. január 8., szerda

5. fejezet: A késoket meg kell buntetni!

Visszacsokoltam. Ugy éreztem nem nagyon volt màs vàlasztàsom. Màrmint..nekem tetszik Cody, és ha nem csokolok vissza O az ellenkezojét fogja hinni, és azt nem szeretném.
-Ne haragudj, csak...-mondta lefelé nézve.-Csak nagyon tetszel, és màr régota itt vagyok, és nehéz volt megàllni, hogy ne csokoljalak meg.
-Ooo.. én nem haragszom. Sot.. orulok, hogy igy alakult.-vàlaszoltam.
A fejem olyan piros lett, mint egy paradicsomé, és ezt Cody biztos észrevette. Miért kell mindig ilyenkor pirosodnom?
-De cuki vagy ilyen piros fejjel.-mosolygott.
Nem tudtam, hogy erre mit vàlaszoljak, ezért megcsokoltam. Ha O megtette, akkor én is.:3

~Màsnap~

Nagyon ugy tunik, hogy ez a szerelmesek hete. Eloszor Austin&Bella, majd az osztàlytàrsaim Zack&Miranda, most meg Cody&én. Igen, hivatalosan is egyutt vagyunk. Ez azért furcsa, mert egyàltalàn nem gondoltam volna, hogy igy fog alakulni. 
Suliba menet probàltam kitalàlni, hogy mondjam el Bellànak. Valami vicceset akartam, de semmi sem jutott az eszembe, ezért inkàbb maradtam az àltalànos kozlésnél.
-Bella, osszejottem Codyval.-mondtam a baràtnomnek.
-Akkor, majd mehetunk pàros randira.-vàlaszolt Bel fulig éro mosollyal.
Màr kicsi korom ota ismerem Ot és mindig arrol àlmodoztunk, hogy egyszer amikor neki is, meg nekem is lesz baràtunk, elmegyunk pàros randira. Szerintem ez azért nem lesz megvalositva, mert a fiuk utàljàk az ilyet. Vagy majd ezt kérjuk karàcsonyra.
Megszolalt a halàl csengoje és màr mehettem is oràra. Ez a mindennapos matematika rohadt szar otlet volt az igazgatotol. Most, hogy jobban belegondolok Cody mellett ulok, szoval ez igy egész jo.
Beérve az osztàlyba, elfoglaltam a megszokott helyemet, és mint minden diàk, vàrtam a tanàrno érkezését. Pàr perc eltelése utàn, hàtrafordultam Austinhoz.
-Hol a padtàrsam?-kérdeztem.
-Nem tudom, ma még nem is làttam.

Ora végén odajott hozzàm a tanàrno, hogy kozolje velem, hogy még mindig Justin a pàrom, a lecke megiràsàhoz. Természetesen kiakadtam, de ez nem érdekelte a banyàt. 
A szekrényemhez sétàlva talàlkoztam Justin-nal.
-Nem érzed magad kicsit kurvànak, hogy egyik nap leakarsz velem fekudni, màsik nap meg màr az egyik legjobb spanommal jàrsz?-tette fel a hazugsàg teli kérdését Jus.
-Ha jol emlékszem te kezdted el puszilgatni a nyakamat, és én egy szép mozdulattal pofàn is vàgtalak.
-Ilyen ronda ribanccal nem fekudnék le.-vàlaszolt.
Miért kell ilyeneket mondania? Elhiszem, hogy az a célja, hogy lelkileg tonkre tegyen, de ezt akkor se csinàlja.
-Lehet, hogy ronda, de legalàbb hazudos fasz nem vagyok.-mondtam.
Justin elindult elore fele, és csak annyit suttogott a fulembe "Jol vigyàzz mit mondassz, mert egyutt kell leckét irnunk, és akkor majd a sirba kergetlek".
"De félek" gondoltam lenézoen magamban. Nagyon sajnàlom a szuleit, hogy ilyen érzéketlen idiotàt hoztak vilàgra.

Végre vége az iskolànak. Mikor sétàltam haza, meglàttam egy piros Porche-t. Gyonyorkodésemnek az vetett véget, hogy az auto mellettem àllt meg. A sofornek iszonyat szép kék szemei voltak, és szoke haja. 
-Szia Cody.-koszontem.
-Szia baby. Szàllja be.
Kinyotottam az ajtot, majd helyet foglaltam a roppant kényelmes ulésen. Megcsokoltam a sexy sofort, és màr indultunk is. 
-Hogy-hogy nem jottél suliba?-érdeklodtem.
-Elvileg beteg vagyok. De holnaputànig irt ki az orvos szoval akkor màr jovok.-vàlaszolt mosolyogva.
Mikor megérkeztunk, egy puszi kiséretében elkoszontunk egymàstol, majd Cody ment tovàbb.

3 ora korul lehetett. Kaptam egy SMS-t ismeretlen szàmrol.

"Gyere fél 3-ra suli elé. Tudod, leckét kell irni. -Justin"

Hihetetlen, hogy csak telefonon keresztul birja megmondani mi legyen. Amikor déletlott lekurvàzott, akkor is megmondhatta volna.
Betettem a tàskàmba a matek cuccokat és a tolltartomat, és màr indultam is.Oszintén szolva féltem. Mivan akkor ha megint megprobàl megeroszakolni.. Es most nem is otthon leszek, szoval neki ez elony. Odaérve nem làttam senkit, pedig 4 perc késéssel érkeztem. Kis ideig ott àlltam, majd meghallottam egy ismeros hangot. "A késoket meg kell buntetni!"



Sziasztook! Megérkezett az 5. rész. A késés ellenére remélem azért tetszik nektek.
Nagyon boldog uj évet szeretnék kivànni mindenkinek. Ne menjetek el pipàk, és komik nélkul sem! ;)


4 megjegyzés:

  1. Hú szerintem nagyon jó! Siess a következővel!

    VálaszTörlés
  2. Szia:))
    Már nagyon vártam ide az új részt:)
    "A késés ellenére remélem azért tetszik nektek..." "A későket meg kell büntetni"
    Bocsi, de mikor tudatosult bennem a rész címe és, hogy mit írtál én elröhögtem magamxdd Gondolom érted...
    Egyébként nagyon jó rész lett:)) Izgatott vagyok, hogy justin mit fog vele csinálni:))
    Siess!!:))
    xx
    ~Lisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véletlen volt xdd Nagyon koszonom a kedves szavakat. Igyekszem most màr idoben hozni a rész, ne hogy Justin megbuntessen:D
      <3
      ~N

      Törlés